Alla inlägg under december 2012

Av Lovisa Andersson - 17 december 2012 19:13

Moviestarplanet nu igen va? Ja, asså jag älskar värkligen moviestarplanet! Vill ni kanske få många autos och annat? Ja då gäller det att ge auto till mig eller kanske ge en present det skulle jag uppskatta MYCKET!


Skapa en MovieStarPlanet gubbe om ni inte har det länken är: MovieStarPlanet.se/

Pröva det är jätte kul.. om man är vip, men det är nog kul annars också ;)

Av Lovisa Andersson - 17 december 2012 19:04

Ligger hemma i sängen och har förkylning och feber   Men däremot i början av skolan blev jag kär i en kille som heter Alexander, och jag vet såklart inte om han är kär i mig.. Men det fick jag reda på onsdagen förra veckan. Han kom fram till mig och frågade chans, han var så romatsik    .             Så nu är vi ihop ..




Men nu ska jag skriva lite om MOVIESTARPLANET! Har äntligen fått ett par vita sommar skor som jag så gätna velat ha så himla länge. Jag har de på mig nu. Om ni undrar vad jag heter på Moviestarplanet så heter jag: PanLova

Är vip det tar slut i februari och då ska jag bli vip i 1 år istellet. Mycket roligare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards